lindas-lista

dagens klädsel: Fina blusen från Jessica och svarta byxor.
dagens vill ha: Page
dagens saknad: Isabelle Bylund
dagens längtan: Tills jag får åka tillbaka till Paris.
dagens låt: Dancing - Elisa
dagens tråkigaste: Att karin inte kan vara med på min, Julia o Isas idol-mys-kväll.
dagens finaste: Alla höstlöv.
dagens bästa: Middagen med familjen
dagens humör: Positiv.
dagens roligaste: Pappa som berättade om när adrians tjejkompis pappa skulle hämta henne här i förrgår. Han drog till någon rövarhistoria om hur han hade betett sig gentemot hennes pappa. Allt var förståss påhittat från ingenstans.
dagens uppskattning: Faster som ringde och frågade om jag ville ha något från köpis. Hon kom hit med kryss och Vecko Revyn.
dagens hälsning: tack för alla fina krya-på-dig kommentarer jag fått av er!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

gullhjärtat! saknar dig också hur mycket som helst men att du förhoppningsvis får komma tillbaka efter höstlover är ju UNDERBART. det är bara några få veckor och så då hinner du vila upp dig :) PUSSS <3

2010-10-09 @ 13:03:53
Postat av: Linda

Snodde listan av flach hanna från början jag, hihi :)

2010-10-09 @ 16:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0