Jag klarade det

Bästa läkaren ever. Jag älskar honom, för karln sa ungefär såhär: "Detta ska inte hindra dig från att åka tillbaka till Paris och fortsätta. Du kan åka tillbaka så får du komma på återbesök några gånger innan du åker och även till jul."

SÅ NU HAR JAG BOKAT FLYGBILJETTEN TILL PARIS! Ååååååååh jag är så så så glad. 7 November flyger jag tillbaka. Om tre veckor. Vi får se om jag måste behandla ögat där också, men det gör jag så gärna om det behövs. Det känns så bra, att jag snart kommer vara frisk och kunna fortsätta min tid som Au Pair i Paris. Nu känns det verkligen som att detta glada besked kan kompensera upp det tråkiga i att jag har sådan extremt nedsatt syn på ögat.
MEN - jag gjorde det, jag vann över sjukdomen även om jag kommer ha ett förskräckligt ärr. Men som ordspråket säger - det som inte dödar, gör en starkare.


Så man är ju ganska störtglad nu!!!!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Älskar dig <3

2010-10-15 @ 21:35:59
Postat av: Fernanda

Fy-faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan vad bra!!! Jag är så glad att jag hinner träffa dig innan du åker också, allt löste sig så bra trots allt :) <3<3<3

2010-10-15 @ 23:44:23
Postat av: Sussi

åååh vad kul och glad jag blir, snart kommer jag och linis och hälsar på! puss <3

2010-10-18 @ 12:49:29
URL: http://ssusannee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0