Inte så intressant just nu

Jag är så glad att Linda är ledig på fredag. Känns som att det kommer bli en riktigt rolig kväll! Längtar verkligen.
Idag gick jag och Mami en promenad, jag hängde med Linda, åkte till Lundins och köpte en tom tavla & hårmousse (så att jag ska få någon ordning på frillan min) och därefter jag och Mami åkte och skulle prata med dem på Specsavers igen om glasögon eftersom den kvinnan jag talade med igår var så otrevlig. Men ja, de bågarna jag vill ha är ej att rekommendera för min styrka på glas. Så jag får ha mina tjocka bågar. Jepp.

Vi åt hämtmat från MAX. Jag tog en Fajitasallad och Mamma också, medan Adrian körde all in. Har sett It's complicated med mamma eftersom hon aldrig sett den (läs: jag har sett den säkert 6 gånger nu), Desperate och Cougar Town. Har dessutom hunnit med att se X antal Gossip Girl avsnitt. Det är nästan pinsamt vad obsessed jag är.

Imorgon är det mammas födelsedag. Jag ska gå en promenad tillsammans med Karin på förmiddagen, sen ska jag spendera lite tid med le födelsedagsbarn. Allt känns lite wierd här hemma. Men jag antar att allt kommer lösa sig. Ska nog åka och hälsa på syrran någon dag. Var ett tag sen man var där ju. Fast just ni vill jag bara ha fredag och Fernanda i Gävle. Det kommer bli så fantastiskt roligt.

Och Linda. Känns så jäääkla konstigt att du ska flytta till Lund. Också. Men gud vad kul ni två brudar kommer ha ihop där nere. Jag kommer defenitivt komma och hälsa på.

Och jag vet att min blogg är ganska tråkig just nu, men som sagt, när jag kommer tillbaka till Paris kommer den bli mycket mer spännande. Just nu går jag bara och väntar på att dagarna ska passera. Jag blir starkare och starkare för varje vecka som går och det gör mig så glad, men det är lite jobbigt att vara hemma och beroende av någon annan igen när jag hann påbörja ett helt nytt liv några hundra mil söderut. Jag antar att jag kommer uppskatta det mer när jag kommer tillbaka igen.
Kul inlägg, va?

Kommentarer
Postat av: Linda

2010-10-20 @ 17:15:43
Postat av: Linda

Inge tråkig alls, tråkigt är det när det inte uppdateras särskilt ofta och din blogg är den mest uppdaterade av alla och jag har faktiskt börjat läsa hela inlägg nu. Förstår helheten lite bättre då. HIHI

2010-10-20 @ 17:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0