idag gjorde jag det !!!

Idag har jag klarat av att droppa i ögat själv OCH hälla i gel i ögat. Vet ni vad det betyder? Att jag kan åka hem till folk med kylskåp (och lägga in mina antibiotikadroppar där) och umgås. HURRA!Mamma/pappa behöver inte hälla i hela tiden. Woop woop! Det ska jag och Malin fira med lösgodis hemma hos henne ikväll. Linda ska också vara med hoppas jag. Det går sakta framåt.
Imorgon ska jag till farbror doktorn igen. Jag längtar!! Jag längtar att få höra "Beatrice - det är bättre!".

OCH det här har gjort mig väldigt glad:
+ Jag har fått två stycken nya kusiner. Tvillingflickor!!!!
+ Idag fick jag postpaket från Rosanne och Patrik med krya-på-kramar och choklad.

<3

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tänker på dig och håller tummarna varje dag för att du ska bli bättre och få återvända till Paris. Det är du värd! Jag kommer till Gävle i helgen, ska vi ses? puss

2010-10-05 @ 17:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0