Byxlös

Nu har jag kommit på varför jag stirrar in i ett tomt inte fastän jag har en proppfull garderob framför mig. Det råder brist på nederdelar. De enda byxorna jag faktiskt gillar har i helgen givit vika. Jag behöver brallor, jeans, strumpbyxor för att få ihop det. Det tråkigaste som finns är att prova ut trånga jeans där man ser sig själv från de mest ocharmiga vinklarna. Jag får bita i det sura äpplet, kanske kommer jag då hem med en juvel och garderoben förvandlas till en guldgruva?
Känner mig pepp på Stockholm eller Uppsala. Weekday känns kanonkul.


Säg mig var jag finner sånna här brallor? Snälla!

Kommentarer
Postat av: lina

Urban outfitters (kan vara fel stavning) har ett par typ sånna, cheap monday, as snygga 730:-. Som hittat.

2010-10-28 @ 16:32:04
Postat av: Fernanda

Och topshop! Fast de har en synlig dragkedja i fram, men hur fina som helst :)

2010-10-28 @ 18:34:40
Postat av: Jessica

men sthlm såklart! :)

2010-10-29 @ 10:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0