A la redan

Igår hade jag svårt att somna, så jag satt uppe och tittade i fotoalbum och ritade. Hur mysigt som helst var det, och jag brydde mig inte om att titta vad klockan stod på när tröttheten kom smygandes bakom ögonlocken.
Imorse klev jag lite motvilligt upp och skiljdes från mitt varma duntäcke för en hurtig promenad med Karin. Hon hade inte heller velat kliva upp eftersom jag väckte henne med att knacka på hennes dörr. Söta nyvakna Karin. Hon var snabb att klä sig och så gick vi en lång promenad. Skönt med frisk luft och upppiggande med massor av prat.
Jag har lånat "Elsas mode" av Karin, så idag ska jag läsa boken och se på Gossip Girl om vartannat. Och dricka massor av te. Ikväll ska jag på skidträning med Linda. Och om jag känner för't ska jag på Interpool ikväll. Annars tar jag ett skönt bad. Jag är så nöjd med dagen redan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0