X-MAS AT STARBUCKS

Idag när jag kom till Starbucks hade det blivit jul. Muggarna var det tomtar på, det dunkades Jingle Bells i högtalarna, det var frostiga snöflingor på fönstrena och herreminje- där satt jag och svettades medan solen sken för glatta livet utanför. Det kändes minst sagt fel.
Har hört att det råder snöstorm där hemma. Kanske hade jag fått lite jul-feeling om det varit snöstorm här. Men det kommer väl inte hända än på ett tag.
Hittade faktiskt ett riktigt gott kaffe idag. Café American smakar ju bara teblask så jag gav mig på Café de la semain och det var GÖTT. Jackpot på den. Riktigt kaffe gjorde att det kändes lite bättre mitt i jul-firandet.

(Jessica, jag vet att jag hade vant av mig. Men jag hörde mammas röst i skallen: Men om man är sugen på en kopp kaffe så ska man ju dricka en!)


Kommentarer
Postat av: Jessica

hahaha. jag satt faktiskt och tänkte "men bea, du hade ju slutat!" och sen kom den där lilla piken ;) haha. men absolut! blir du sugen så drick föfan! :D

2010-11-10 @ 20:11:17
Postat av: julia

du förstår inte hur avundsjuk jag är på att du får dricka starbucks :D:D åååh! föressten, maila hur du vill ha din bloggdesign så ska jag försöka fixa den ngn dag nu i veckan :)

2010-11-11 @ 00:10:59
URL: http://creatingjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0