värma sig med en kopp te

Åh. Fick sluta tidigare idag så jag bestämde mig för att köra en turistsväng i Latinkvarteren. Tji fick jag när jag skulle kliva upp från Metron. SPÖREGN. Då fick jag en tanke: Fotoutställning på Svenska Institutet - mot Marais!
 Väl där hittade jag en suuuuuupermysig bok/musik-handel. Där handlade jag en fransk kärleksroman och även en gåva. Och det gjorde därför inte så mycket när jag upptäckte att Svenska Institutet redan stängt. Vill nog dit på söndag istället. Längtar redan till helgen och allt jag vill göra då.
 Skulle ladda upp massor av fina bilder, men det är fel på servern eller så. De dyker upp så småningom istället.
 Skulle också haft en liten kvällsträff med Katarina ikväll, men så blev det icke. Imorgon laddar jag för en lunch med henne istället. Längt längt.
 Och hörrni! Idag började jag med joggingen igen. Det var allt utom lätt.



Kommentarer
Postat av: sussi

det värmer i mig att höra att du mår bra! fortsätt så, vi ses till jul :) pusss

2010-11-16 @ 18:29:08
URL: http://ssusannee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0