Je suis une bonne vivant






























Igår, söndag, fyllde fina Katarina 23 år och vi åt 12 personer middag på en restaurang för att fira henne. Helt galet god mat! Värt varenda cent, det godaste jag ätit på restaurang sedan jag kom hit. Jag liksom Mmmmmm-ade och namnamnam-ade genom varje tugga. Åt "Sieche" som är tigerfisk och till det en roströd sås och ris. Inte mycket till synes, men smaken - vraiment delicieuse!

Katarina fick fina presenter och när hon fick det Lanvin halsband som hon jagat sedan kollektionen släpptes hördes det att alla tjejer drog efter andan och så höll alla sig för kinderna - det var verkligen som i filmerna. Och vilket underbart sällskap. Katarina hade samlat alla sina vänner som hon umgås med i Paris (dock kunde inte alla komma), och jag fick träffa några nya människor. Det pratades franska, engelska, svenska, holländska, italienska, danska och sen en galen blandning av allt emellanåt. Loved the mix. Denna helg var heelt underbar och det var liksom som att man bara väntade på att något skulle gå fel, men det hände aldrig. Fatta att t.o.m Eiffeltornet glittrade i rätt tid när vi åkte förbi med metron. Helt underbart!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vet inte vad det är men det är svårt att få till kommentarer hos dig uten att skickas iväg till verifieringscentrat (?) Men jag tycker om dig o din blogg fining <3

2010-11-30 @ 23:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0