DETAILS









Idag var jag ledig en lite längre stund än väntat på dagen. Hann därför åka med Isabelle till ända till Marais för lunch/fika. Gick till ett riktigt mysigt ställe. Och i krokarna hittade jag en second hand som jag viljat hitta tidigare. Så nu blir det Free'p'star för hela veckoslanten.
Det är så skönt att ha Isabelle här tycker jag. Vi pratade ikapp och planerade helgen lite.

Har lekt mycket med lego med barnen och gjort både en helikopter, ett eiffeltorn och lite annat smått och gott. Det blir mycket promenader fram och tillbaka till skola och aktiviteter, men det är bra med vardagsmotion eftersom man fikar så galet mycket här. Mindre bra är det att hissen är trasig. Fem våningar upp klarar jag INTE utan att flåsa som en flodhäst och vill därför helst krypa sista biten.
Men för att råda bot på det har jag idag kutat några varv i Parc Monceau och upptäckt (läs: sett)  Franska Kyssar 2.0. Kvällstid är det ungdomspar, som inte får/vill ta hem sina respektive för sina föräldrar, som hånglar loss lite här och var i hörnen. Var lika spännande för varje varv att se om de kanske hade catchat upp ett rum istället. Verkar inte funka så här. Nix pix.

Nu är jag sådär skönt trött efter motion och middag och ska glo serier på datorn. Imorgon är det fredag. WEHOO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0