Sushi, je t'aime!

SUSHI hemlevererat idag. Så himla kul när en av pojkarna skulle öppna portdörren via telefonen.
"Hallihalloj hallåhallåhalloj! Vill du komma in?..... Bonjour?!" "Eeeh, mamma ska ja släppa in han?"
Sötnöt!

Har blitt en sushi-lover. Namnamnam va gött det är.
Ikväll ska jag förhoppningsvis träffa Linnea och mysa lite med henne. Antingen med lite vin eller te. Har varit ute och joggat och det var bara jag och en gammal farbror som hurtade runt. Och rätt vad det var så började det snöa! Tänkte hela tiden: Men kom igen då Paris, LE lite! Det snöar ju! Mais pas du reponse. Så jag sprang där och fånlog för mig själv. Sen måste jag ha sett väldigt snäll ut för det kom en ung man och frågade om vägen till Kinesiska Ambassaden och vet ni vad? Jag hjälpte honom. Det är rätt många som frågar mig om vägen och det känns extra fint när jag faktiskt kan hjälpa dem! Börjar få lite lokalsinne här i Paris. Yeho!

Imorgon ska jag och Katarina gå på morgonbio, på dagen ska jag gå på julbasaren och på kvällen HOPPAS jag att vi ska gå ut. Söndag är det födelsedagsmiddag för Katarina. Och så har jag ju kören på söndag också. Luciatåget here I come with my kråk-sång liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0