SUPERDUPER UPPDATERING



Okej. I förra veckan kom jag igång med träningen. Mitt mål var att jogga två gånger. Gissa hur många det blev? Tre + en morgonpromenad med Isabelle. Vet inte om jag redan skrivit det? Är stolt som tuppen iallafall. Yeye.
Denna vecka har jag inte haft tid än. Men ska nog ut och jogga på fredag och lördag. Hade egentligen velat hinna med lite mer, men det får väl bli lite mer nästa vecka istället då. Ikväll är jag jättetrött och ska se en film innan jag sussar. Onsdagar är rätt sjåiga för en Au Pair.

Imorgon ska jag äta lunch med Hanna och på kvällen ska jag gå på teater med Deborah- en nyfunnen fransk vän, en vän till henne vid namn Kajsa och förhoppningsvis så hänger Katarina och Jonathan med också. Life is good.

På fredag är barnen lediga för att julbazaaren äger rum. På morgonen ska ett av barnen ha en vän här, men efter lunchen ska vi besöka bazaaren (jag och barnen) och jag lääängtar. Vi ska strosa och fika och ha det mysigt. Sen på kvällen ska vi baka pepparkakshus. MYS! Mera julstök. Och i helgen ryktas det om att det ska snöa. TÄNK OM!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0