shit alltså, petter - I LOVE YOU

Sedan jag börjat titta på Så mycket bättre har jag blivit helt såld i Petter på grund av att han är så mysig, klok, rak och ärlig. Vilken karl. Mannen med orden.
Att han vill göra saker som han är rädd för och utmana sig själv inspirerar mig. Att han tävlar mot sig själv kan ha för och nackdelar, men att han vunnit över sin ordblindhet och sina skrivsvårigheter är så jäkla imponerande.
Och appropå programmet så är det så himla fint när artisterna tolkar varandras låtar. Sådan gemenskap. Deras gemenskap får mig att vilja kunna sjunga och spela en låt och få någon berörd. Så på tisdag ska jag ta mig tusan ta med mina urusla stämband och pallra mig till körgruppen och kanske lära mig att ta en ton.


Och btw så vill jag att det här blir en hit.

Kommentarer
Postat av: Jessica

JAG VET! så JÄVLA bra!!!!!

2010-11-07 @ 22:15:11
Postat av: Anonym

Petter är ASGRYM!

2010-11-08 @ 16:50:32
URL: http://[email protected]
Postat av: isabelle

Julia visade mig den där låten igår, skitbra ju :) Och Petter ser gladare ut än ett litet barn på julafton :D

2010-11-09 @ 18:22:07
URL: http://isanylen.blogg.se/
Postat av: Mammis

..men det är ju September som är kanonbra!:)<3

2010-11-09 @ 19:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0