reporter

Wooh. Vilken dag! Nu är jag äntligen ledig efter en fartfylld eftermiddag och en gör-god middag lagad av min värdmamma.

Nu tänker jag göra som Tv reportrar gör; intervjua sig själv.

Vad har jag för planer för kvällen?
Jo jag tänkte faktiskt gå till Svenska Kyrkans mysiga café och kolla upp kommande aktiviteter, kolla när biblioteket har öppet, sitta och PLUGGA grammatik helt frivilligt och tjaa... dricka lite té kanske. Och just det! Köpa lite ID-smink på Champsan.

Hur känns det?
Vilket? Jag antar att jag menar Svenska Kyrkan. Jo det känns väldigt mysigt måste jag säga. En lugn kväll och att jag faktiskt gör något, inte bara sitter hemma. Och sen känns det skitbra med att bränna stålar på faktiskt riktigt bra smink också, fast det kanske jag väntar med tills imorgon, vi får se.

Men varför sittar jag kvar framför datorn då?
Bra fråga! Jag ska faktiskt svira om nu och pallra mig iväg.

Hoppas jag får en trevlig kväll!

Tack detsamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0