NAM NAM NAM NAM

Mötte upp Katarina och Linnéa för SUSHI. Mums. Alger är underbart. Jag har upptäkt att jag älskar sushi. Mumma! Man får unna sig lite fin, dyr sushi ibland också. Funderar på vad för något gott Lana, Hampus, Poppi och jag kan hitta på ikväll.
Nu ska jag snart iväg och hämta pojkarna från skolan. Lillen sover så jag hinner sitta här över en kopp kaffe och en kaka som smakar peppakaka. Jag trivs.
Ska troligtvis iväg på I LIVE YOU senare ikväll också. Livemusik och dans på någon slags våning. Låter inte helt fel.




Kommentarer
Postat av: Mammis

Full fart as usally:) Love you:)HHälsa Lana och Hampus. Håller tummarna!!!!!!

2010-11-12 @ 22:08:44
Postat av: Linda

Trodde helt ärligt inte att du skulle gilla sushi, brukar ju vara lite fisförnäm när det kommer till mat i vissa fall. Men hälsa Lana o hampe så mycket, hoppas verkligen det går kalas för dom!

2010-11-13 @ 13:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0