MYS I DET GRÅ

Imorsse gick jag upp 07.18 för att vakna i tid. Gick ner, åt frukost, drack te och läste bok. Tittade på Vakna! och sedan bestämde jag mig för en promenad med partymusik i lurarna. Så nu är jag taggad inför morgondagens utgång.
 Därefter åkte jag och Faster min till stan och åt lunch på Sahlfor's Skafferi. Hur god soppa som helst. Morot&Päronsoppa, buffé, kaffe och gobit. Sahflor´s är ju så härligt mysigt med den dova inredningen och stämningen är så lugn och härlig. Vi hade det så mysigt och sedan köpte Carina även glögg åt både henne och mig. Blåbär vanilj till mig eftersom blåbär är bra för synen.
 Nu sitter jag hemma och läser i soffan och snart är det dags att åka till skola och dagis för att hämta barnen som jag ska passa i eftermiddag. Blir mysigt med lite barna-anda i det höstruggiga vädret.
 Mer mys blir det kväll framför en film. Och imorgon hoppas jag att få komma till Farmor på lite lax-soppa.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0