muuusig kväll, sa mamma mu

Tisdag=körkväll i framtiden.
Var lite smått nervös som sagt när jag traskade till Kyrkan. Fick sjunga POM POM POM POOOOM ett tiotal gånger för körledaren innan alla kom, så att hon fick höra på min stämma.  Jag dög.
Sen satte jag mig och väntade. Längst fram på vänster sida och så började det strömma in folk. Karlarna satte sig på min sida och jag började fatta att jag satt fel. Och mitt upp i alltsammas såg jag Caroline och fick min chans att fly från bas-sidan.
Jag trallade med så gott jag kunde och efter all sång inför Lucia gick vi alla och fikade i Kafét. Kvällte och prat. Träffade lite nytt folk också. Guud vad mysigt det ska bli med Lucia!! Tänk att jag ska lussa här i Paris. Med Caroline och resten av alla goa körmedlemmar. Känns bra med en rutinkväll.

Just nu saknar jag att snacka franska så jag måste ragga upp fransktalande människor. Tips?

Puss på er gobitar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0