du vin et d'eau

Ikväll kan jag inte hänga med ut, för jag är inte ledig imorgon (Röd dag pga firande av slutet på första världskrigen denna dag 1921 om jag inte missminner mig - sorry patrik lund). Så jag ska förmodligen till Katarina och se på romantisk film och dricka lite vin. Det blir lugnt för oss arbetande.

Men imorgon ska jag faktiskt ta med mig barnen till Paris Aquarium. Och det kan vara så att jag är den av oss tre som är mest exalterad. Tänk att jag kommer gå ner under marken och titta på hajar!!! Face a fobi liksom. Hoppas inte akvariena går sönder bara...





Kommentarer
Postat av: Syster Yster!

Haha! Jag hade också vart mer taggad än alla barnen tillsammans. Sånt där är ju hur kul som helst =)

Hoppas ni får kul och kolla inte efter sprickor i glasen ;) Massa Kramar syster yster!

2010-11-10 @ 21:00:10
Postat av: Mammis

dit kanske du ska ta med pappsen!!!:)

2010-11-10 @ 21:23:01
Postat av: Fernanda

Åååå fyy va kul!!! Glöm inte att kolla efter sunfish, de är hysteriskt roliga :'D

2010-11-11 @ 12:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0