BRA DAG

Idag har jag haft en underbart mysig dag med Moa i stan. En foto-prommis, sedan fika på ett kafé, som jag nu inte kan komma ihåg vad det heter. Sämst på sådant där jag. Men gu vilken härlig dag.
Hem och ladda batterierna. Sedan har jag varit barnvakt. Stekt plättar, badat och nattat. Ska vara barnvakt tre eftermiddagar/kvällar till denna vecka. Bra tycker jag. Då går tiden snabbare.. till söndag.

Men först ska jag ha lite trevliga möten i veckan också. Däribland Julia, Isa & Karin, Ida, Faster Carina, Jessica... och så några till. Kommer antagligen slänga mig i Malins soffa några gånger till också.
Och utgång på torsdag. Fullspäckat schema.. Jag är glad att jag kan leva normalt igen. Kommer få lära mig att lyssna på kroppen ordentlige när jag är trött i framtiden. Tillåta mig själv att vara trött. Det är viktigt har jag lärt mig.

Hojhoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0