ÅÅ KÄRA NÅN, POOR STUDENT!

Alltså fy jäsiken vad jag mår bra. Idag började jag jobba klockan tio, var på Aquarium med pojkarna och redan klockan två fick jag ledigt för resten av dagen! HUR BRA?
 Sprang till Virgin Megastore och köpte pengar till mobilen och ringde käraste Nicolas med bums. Vi bestämde träff kl 4 och vi har hängt fram tills ganska alldeles nyss. Vi har suttit och pratat på Starbucks läänge, därefter besämde vi att vi skulle gå till H&M på Champs Élysées och kika efter Nicolas gamla H&M-kollegor. Galet stort H&M!
 Nicolas studerar ju Stylist&Mode&Design och jag fick se lite skisser och kreationer han gjort. Å kära nån! (Den svenska frasen som Nicolas brukar mest) Gosh. Så himla duktig. Så efter Champsan gick vi hit, kollade bloggar. Han har ju för sjuttsingen inte upptäckt fenomenet bloggar, så vi gick igenom rubb och stubb och nu har han lite inspiration att finna. 
 Vi snackade massor av franska och ibland tog vi till Engelskan också. Vi åt middag här och det har varit så himla roligt att träffa Nicolas igen. Vilken engergispridare! Nu känns Paris sådär freakin'-good som det ska. Synd bara att han bor i Lille. C'est dommage, alors! Men vi ska höras igen nästa gång den fattige studenten (som rullar sina cigaretter och får knyta knutar för att väskremmarna ska hålla) kommer hit. Och det är jag glad för.
 Och Mamma och alla andra som undrar - ni behöver inte oroa er att jag ska gå och bli förälskad. Nicolas är inte intresserad av damer.




Kommentarer
Postat av: Linda

vAD kUL o träffa honom, hehe jag kommer till och med ihåg han och hans svenska fraser. :D

2010-11-11 @ 22:33:54
Postat av: Katarina

Men vadå, det var väl ingen kul info alls tycker jag.

2010-11-12 @ 03:29:30
Postat av: Mammis

Puss puss, då kan man vara lugn da´? umgås mer med honom:) puss och kram!

2010-11-12 @ 22:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0