NEWNEWNEW




Set om två för 99 riksdaler på Bik Bok. Fiiinfint!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Fiiiint!! Vet du vad som "sucks baallls" som Sofie skulle säga? DET ÄR INGENINGEN MELLANDAGSREA I PARIS har du hört så jävla urbota skitdumt??! Och så har de inga fyrverkerier på nyår heller, puckon. Reorna här börjar den 6e januari, så du din lyckoloppa hinner båda. Tvi.

2011-01-02 @ 01:47:01
Postat av: Beatrice

Jag dööööööööööööööör!?!?!?!?! Stackars er!! Vad har ni då sysselsatt er med de senaste dagarna??

jag som har "sparat mig" för att bränna pengarna tills när jag kommer. Men då har jag turen på min sida att kanske få tag i riktiga guldklimpar.. Hihi.



haha, älskar Sophies uttryck :D

2011-01-02 @ 23:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0