MYSMORGON I VERSAILLES









En fantastisk morgon. När jag och Isabelle slog upp ögonen imorse drog Caroline gardinerna från fönstren och sa "Titta! Snö!". Och så fint det var, riktig Sverige snö som täckte hela gräsmattan.

Caroline gick och köpte baguette och croissant på bageriet och så hade vi en lååång, gooood och myyyysig frukost i några timmar. Mycket prat och mycket segt mys. Vi låg och pratade en massa om mat. Vilken mat man var sugen på och det tog ta mej fanken aldrig slut. Mmmmm, maaaat. Haha
Efter att Caroline gått till bageriet i piskande snö bestämde jag och Isabelle oss för att skippa IKEA tills imorgon och vänta med att köra hem i den orsäkra bilen tills det slutat snöa. Mycket bra beslut om ni frågar mig.

Kommentarer
Postat av: Sofia på Håde

Vad mysigt ni verkar ha det!

Min systerdotter Agnes jobbar på Ikea i Paris, jag tror i den "svenska shopen". Om ni åker dit och ser henne ( rödhårig och rätt bastant) får ni hälsa!



Kram kram

2010-12-05 @ 10:18:12
Postat av: Fernanda

Å mys :) Här ligger jag bakis innanför snöstormen i skåne och käkar mandariner för att jag inte orkar ta mig till köket och laga något mer avancerat.. hade gärna bytt bort det mot det där!

2010-12-05 @ 13:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0