MARC BY MARC JACOBS


(Ni får en sån här charmerande bild just nu)

Åkte till Tuileries och Marc Jacobs med Linnéa, Sophie och Isabelle idag. Bra butik och hittade lite smått och gott. Idag har det varit vår-väder, dvs sol och slask. Så vi gick till Champs Elysées och Sephora istället för att åka metro. Skönt. Ibland känner man sig kvävd där nere i underjorden.

Har ännu en gång ätit en underbar middag, men var tvungen att springa som en galen för att hinna till luciatåget. Dock förgäves eftersom de redan åkt iväg. Attans! But do not cry för spilld mjölk, liksom, IKEA väntar imorgon. Får rädda kvällen här i stan istället och det ser lovande ut.

Imorgon får äntligen lillen ta bort gipset.. eller ja, vi hoppas det! Det firas med att krascha pepparkakshuset och skåla champagne. Jag är ledig efter att ha fixat frukost och fått barnen till skolan, så jag och Katarina ska nog åka till någon sevärdighet. KUL!

Å idag fyller min älsklings Pappa år. GRATTIS IGEN, PAPPA <3 !

Kommentarer
Postat av: jim

Hej Beatrice!



Åh, vad nice du verkar ha det i Frankrike. Idag snackade jag med en fransyska, då tänkte jag på dig och gick in på bloggen. Det verkar vara soft att vara au-pair - synd att jag är kille. Fast plugget passar mig rätt bra ändå. Syns vi i jul?



Jim

2010-12-10 @ 00:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0