LUCIA

Morgonluciatåg på Svenska Kyrkan. Tåget var så mysigt. Sööta barn kan vara! Mikael Nyqvist var där och det tyckte jag var coolt.

Vides gips är ett minne blott och nu kan vi leka på som attan. Han kryper runt i all fart och nu är det inte en lugn stund. Full fokus hela tiden, men jag är så glad att han slipper sitta still, min lilla fina Vide-vän.
Åt alger (den som inte testat måste göra det) medan Sophie,Linnéa och Katarina åt sushi, för min värdmamma hade lagat lunch åt mig redan. Senare kom Amanda också, skönt att hinna ses en stund på lunchen innan barnen skulle hämtas.
Ikvällhar jag sjungit luciasånger konstant mellan 18.00-22.00. Avrundades med julfika. Så himla bra 13 december!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0