Jag har blivit med basker

Införskaffade mig en crèmevit basker igår och var så glad och nöjd så. Och när jag hämtade Wille på skolan sa jag såklart:
- Heej Wille! Titta vilken fin basker jag har köpt!
- Heej. Åååh fiiiiin. Du ser ut som en sådan här som badar i gamla filmer!

Äälskar när barnen säger ärliga och härliga saker, men det råder tveksamhet om vi fick upp samma bilder i våra huvuden. Jag tänkte mig svartvit skärpa och en snygg bikinibrud med höga bikinitrosor och tillhörande bad-hatt. Funderar på om han kanske tänkte sig en kalle anka (eventuellt någon annan trevlig figur) som har på sig en dusch-hatt och kraxar omkring. Det hela tog jag som en himla fin komplimang, eftersom jag och min basker väljer att tänka på bikinibruden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0