IKEA FOOD














Sillburkarna fick ligga i the magic purse eftersom papperskassen nog skulle ha gått sönder annars.




1.Lax och potatis, va? Kändes lite mer som fish and chips nu när jag tänker på det. Men laxen va gööörgo. Potatisen var slut så då fick vi förklaringen till varför ALLA åt Köttbullar med Pommes. Blev den beställningen för Isabelle också.

2. Men just ja. Det är ju klart att det är NY och Stockholm som ligger under samma tidzon!

3. Jag och Isabelle hade hittat allt vi skulle ha. Men efter att ha köat klart för att betala kom vi på att vi plockat på oss fel speglar och gick tillbaka. Märker att den varan vi åkte tvärs över hela Paris för att få tag i var slut. Då blev vi så less att vi lämnade resterande prylar på stället och gick därifrån.

4.Gick istället lös på IKEA FOOD.

5.Så det här, mina kära vänner, kom jag hem med. Kändes svenskt och härligt. Och ni som känner mig kan ju passa på att leka FINN FYRA FEL.

Nu är jag äntligen hemma, skönt att komma hem och känna sig säker utan skräck att bli tagen av en kontrollant. Man blir lite rebell av att åka med Isabelle för hon är så tuff att hon vågar planka, då känns det rent ut av fjantigt att stå där och pillra med mynt vid automaten. Men så mår man lika samvetesdåligt hela resan tills man är inne i sin zon. Haha.. Å Isabelle har åkt hem till sig för att nästan bara vända. Ikväll vankas det adventsfika. Känns som att jag verkligen fått min dos av Sverige idag. En välbehövlig dos.

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Kaviar? Äter du ens de?

Tänkte på att du inte ens kunde vara i samma rum som någon som åt ägg när du va liten =)

2010-12-05 @ 19:26:11
Postat av: bea

Kaviar är ett av de fyra felen. Skulle aldrig aldrig äta det.

2010-12-05 @ 20:36:42
Postat av: Mammis

Tänkte väl också varför köper du KAVIAR och SILL??? men men sen kom förklaringen:) :)puss puss

2010-12-06 @ 09:43:18
Postat av: Linda

KAVIAR, HUUÄÄÄÄÄ. Sill går väl i men icke hos daaj!

2010-12-06 @ 11:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0