Idag har jag namnsdag

Snön är kommen. Igår var jag hurto och joggade innan jag gick till Katarina för lite mys med te, vindruvor, holländska snacks, julgranskule-trådfix och titt på Så mycket bättre. Kollade även på Plura och Mauros kök. Blev hungriga så kom Antonio med pizza å vi åt baguette med god ost. Kollade på Antonios überbra kamera. Avis, eller ja lite iallfall.. Vi bestämde att vi ska gå en fotopromenad någon dag. KUL!

Idag har jag vaktat barn och sedan joggat och ätit lunch med Katarina på OgGI och vi fick stamgästkort. Då bor man här på riktigt. Hihi.
Har hämtat på Kyrkis, gjort läxor och lekt hela eftermiddagen och nyligen ätit middag så nu är jag faktiskt väldigt väldigt trött. Nästan så att jag skulle kunna somna.

Hade tänkt att åka till Affären ikväll men jag har ingen ork. Får bli Franprix istället, därmed inget svenskt lösviktsgodis. Too bad. Jeje. Kommer ju snart hem, får snaska då.

PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0