hej då Paris, jag saknar dig redan


La Fayette by me

Igår var vi ut på Pop In, hääärlig kväll, stötte på en kille vi träffat förr när vi varit ut och det visade sig att vi åker på samma flyg idag, det tycket vi var väldigt roligt och ett himla sammanträffande. Men i och för sig är det ju huuuur många svenskar som helst som flyger hem från Paris idag.

Idag känns fel fel fel fel att åka hem. Jag vet att det kommer kännas mycket bättre imorgon. Jag vet att det kommer kännas rätt och underbart, men just nu älskar jag att vara här så mycket. Jag har precis börjat leva ordentligt här, det är här jag bor, det är här min vardag är. Känns verkligen som att jag ska åka på semester, till ett helt annat liv. Skitkonstigt att föreställa sig att ligga i soffan hemma i Valbo. Jag har kommit över min hemlängtan, så jag är inte så exalterad. Det jag saknar är ni alla fina människor där hemma, så det gör ju allt så himla mycket bättre. Om 4½ timma är jag alltså i Sverige, om inte det blir snökaos och därav flygplanskaos. Men som sagt, wierd att åka hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0