beaucoup de joie

Jag är hemma. Skitjobbig hemresa, men nu är jag här. Har varit massor av härliga möten med underbart folk och mer blir det. Jag ska se till att få min dos av alla guldklimpar man kan hitta här i Gävle innan jag åker tillbaka till Paris igen. Har ju tänkt mig att stanna till och med juli utan att åka hem sedan.

I lördags var det vinkväll hos Linnea och utgång på Goya.
Igår slapp dag, fika på stan med fina flickor och sedan soppmiddag och julmys hos Karin med Julia och Isabelle.
Idag har jag varit på stan hela dagen med Jessica och Fernanda vi gick på Vasa och träffade lite lärare. Kändes som att man fortfarande var elev när man klev in på skolan, dock kunde man ha ryggen fri (inga sena inlämningar liksom), träffade Sara en sväng också. Sen när det var lunchdags kom även Lina och Isabelle. Hääärligt.
Ikväll blir det vin och spel hemma hos Isabelle.
Och imorgon har jag läkartid för att kolla upp ögat, sen åker jag till Övik och bara tar det lugnt...hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

var det mycket förseningar?

pussa på småbarnen åt mig!

2010-12-22 @ 23:00:42
Postat av: Agge

Hoppas det gick bra hos läkaren. Ha en riktigt god jul nu gumman. kramar från Agge

2010-12-22 @ 23:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0