2ND HAND I MARAIS



Denna lunchlediga tid har jag spenderat med Isabelle. Vi har varit runt i Marais alla Frip butiker. Fripes, King of Frip och Free'P'star sökandes efter en basker åt mig och en päls till Isabelle. Men nada. Hittade en lite kavaj som föll mig i smaken däremot.

Idag har varit svinkallt. Så vi gick och värmde oss med te och kaffe på Starbucks. När jag började jobba igen blev det ett himla spring att hämta och lämna barn, lite jobbigt med regnet/snöandet men motion är ju alltid bra. Ska snart iväg på kören. De kommande dagarna blir det rätt mycket lussande. Kan dock inte alla luciatexter sådär superbra, men det ska väl funka ändå tycker jag. Gapa å se glad ut kör jag på.

Kommentarer
Postat av: Jessica

mysig dag men usch och fy vad är det där?

2010-12-07 @ 18:53:33
Postat av: Fernanda

hahahaha gapa å se glad ut tycker jag låter finemang!

2010-12-07 @ 18:54:52
Postat av: Fernanda

och vad fasen har du lagt i kaffet tokfia?

2010-12-07 @ 18:55:19
Postat av: Ida

tepåse jö! va äre för te du dricker jänta?

2010-12-07 @ 20:58:02
Postat av: beatrice

Bra där IDA! Det är Kamomillte, man blir väldigt sömnig av det så det är perfekt att dricka innan man ska sova. Inte lika perfekt innan man ska passa barn, men gott var det. :)

2010-12-07 @ 22:05:14
Postat av: beatrice

Helt rätt IDA. Kamomillte är det, man blir väldigt sömnig av det. Perfekt att dricka innan man ska sova, inte lika perfekt att dricka innan barnpassning, men gott var det :)

2010-12-07 @ 22:08:42
Postat av: Ida

Åå kamomillte gav min värdmamma i Rom mig varje kväll! Sa att jag frös så mycket så fick jag mitt te och så sov jag varmt och skönt sen. :)

2010-12-07 @ 23:56:51
Postat av: Lana

Mysdag, jag saknar dig hjärtat! Nu när julstämmningen börjar komma så längtar jag efter julmys med er!!

2010-12-08 @ 12:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0