Tillhörigheter

Nu har jag testpackat. 21kilo blev det. Men inom sinom tid kommer jag packa ur allt det onödiga och fixa't. Idag har jag även varit i Gävle med heliga brudar och gått i affärer utom att köpa någonting förutom ett plagg. En fantastiskt vacker röd klänning. Den ska med.
Nu börjar det verkligen dra ihop sig. Bella och Poppi åker till Paris på söndag. Jag drar på tisdag nästa vecka och sedan i början på September kommer Lina. Åh, det här blir så spännande. Många av mina vänner ska göra så roliga och spännande saker, och några har redan dragit iväg. Fick mejl från Mickis i Mexico idag och jag blev så fantastiskt glad att jag nästan började gråta. Och så vill jag hälsa på henne när jag blir ledig över jul, men då kommer jag nog längta hem för mycket för att slopa Gävle. Faaast.. det tar vi då. Nu kör vi istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0